eGf1CPa2lYwDEN-Eg9AD איך לבחור די ג'יי דתי לחתונה?
top of page
לוגו תקליטן דתי נריה אנג'ל
נריה אנג'ל - טלפון תקליטן דתי
  • תמונת הסופר/תNerya Angel

איך לבחור די ג'יי דתי לחתונה?

די ג'י דתי לחתונה הוא תקליטן המכיר את הקהל הדתי ואורחות חייו ומנוסה בהתאמת רשימת שירים וקטעים מוזיקליים לאירועי חתונה ואירועים רבים נוספים. טרם השכרת שירותיו של תקליטן זה או אחר חשוב שתבררו איתו את הנקודות החשובות הבאות.


שואלים את השאלות הנכונות

• ניסיון - מהו הניסיון שלך והיכן? חשוב לברר עם אותו די ג'יי דתי לחתונה מה ההתמחות המוזיקלית שלו ומהו הניסיון שלו. יש תקליטנים בעלי ניסיון בחתונות בעלות אופי דתי מסורתי. אופי דתי לאומי. חתונות של מתחזקים או חוזרים בתשובה וכאלו שבעלי ניסיון בחתונות חרדיות. חשוב שתבחרו בתקליטן בעל ניסיון בחתונה המשתייכת אל הזרם הדתי שלכם.

• התמחות - כיצד באה לידי ביטוי ההתמחות שלך? התמחותו של תקליטן תמיד תהיה ביצירת מוזיקה הרמונית המתאימה לקהל היעד של החתונה ולאירוע החתונה עצמו. לא פחות חשוב, די ג'יי דתי לחתונה צריך להיות מקצוען אמיתי בכל הקשור אל אלתור בהתאמה מלאה לדרישות הלקוח וקהל המוזמנים בעת החתונה.

• סגנון מוזיקלי - מהם סוגי המוזיקה אותם אתה משמיע? תקליטן מנוסה יסביר לכם שהוא מכיר את כל סוגי המוזיקה המתאימים לאירוע שלכם, אך הוא מקשיב תחילה לדרישותיהם של הלקוחות ובהתאם לידע המקצועי שלו הוא יוצר רשימת השמעה מותאמת לחתונה שלהם.

• ציוד - האם אתה מביא ציוד? חשוב לברר האם התקליטן מביא את ציוד ההגברה וכל סוג נוסף של ציוד הנדרש לאירוע או שמא הלקוח אחראי לכך. באם התקליטן מביא את הציוד יש לוודא שהוא חלק מאותה חבילת די ג'יי לחתונה אותה הוא מציע ואין הוא גובה תשלום נוסף על הציוד.

• מחיר – השאלה האחרונה כמובן שתהיה מהו המחיר אותו התקליטן דורש עבור שירותיו, מה המחיר כולל וכמובן האם הוא כולל מע"מ.

דבר נוסף אותו רצוי לעשות וזאת טרם אתם מחליטים לשכור את שירותיו של אותו תקליטן הוא להגיע לאחת החתונות בהן הוא מתקלט או להתרשם מסרטונים חיים והמלצות וזאת על מנת להתרשם באופן אישי ובהתאם להגיע להחלטה הסופית האם זהו אכן אותו די ג'יי שיצליח להקפיץ את האורחים שלכם ברחבת הריקודים ולהפוך את הערב המרגש של חייכם לערב שמח ובלתי נשכח גם עבורם. מזל טוב!


שמעו המלצות מהזוגות שבחרו נכון


11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page